مرجع آموزش های گرافی ایران

ساخت وبلاگ

آیا شما در درک چگونگی افزودن VFX در افتر افکت مشکل دارید؟ آیا دوست دارید پروژه خود را به سطح بعدی برسانید اما هنوز مطمئن نیستید که چگونه می توانید آن را ادامه دهید؟

خوب ، شما خوش شانس هستید! در این مقاله ، ما یک راهنمای دقیق در مورد مراحل دقیق را به شما می دهیم. با استفاده از افتر افکت ، می توانید پروژه خود را به جلوه های بصری خیره کننده ای به یک فیلم چشمگیر و گیرا از نظر بصری تبدیل کنید.

مرجع آموزش های گرافی ایران...
ما را در سایت مرجع آموزش های گرافی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجید irantuts بازدید : 418 تاريخ : پنجشنبه 13 شهريور 1399 ساعت: 19:18

انیمیشن 2 بعدی مخفف انیمیشن دو بعدی است ، به این معنی که شخصیت ها و پس زمینه های این نوع پروژه ها در فضای دو بعدی و مسطح ایجاد می شوند. اشیا انیمیشن 2 بعدی فقط خصوصیات عرض و ارتفاع (بدون ضخامت) را دارند و یا با دست ترسیم می شوند یا در رایانه ایجاد می شوند. یکی دیگر از تکنیک های ایجاد تصاویر متحرک 2 بعدی ، عکاسی از اشیا still ثابت و سپس ایجاد توالی فریم ها است.

مرجع آموزش های گرافی ایران...
ما را در سایت مرجع آموزش های گرافی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجید irantuts بازدید : 410 تاريخ : چهارشنبه 12 شهريور 1399 ساعت: 1:51

این امکان را برای انجام انیمیشن فریم به صورت قاب کشیده ، انیمیشن محدود که در آن قطعات شخصی از شخصیت ها قابل تعویض هستند ، و انیمیشن عروسکی که در آن یک دکل شخصیت بدون تغییر مجدد آن ارائه می شود ، ارائه می دهد.

Animate ، هنگامی که هنوز Flash خوانده می شد ، تنها راه عملی برای ایجاد انیمیشن برای وب بود. در حال حاضر ، سهولت استفاده Animate و مانع کم برای ورود به آن همچنان باعث شده است که انیمیشن سازهای مستقلی که برای Youtube تولید محتوا می کنند ، مورد استفاده قرار گیرد.

مرجع آموزش های گرافی ایران...
ما را در سایت مرجع آموزش های گرافی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجید irantuts بازدید : 170 تاريخ : دوشنبه 10 شهريور 1399 ساعت: 4:52